Kariéra

Aktuální nabídka volných pracovních míst:

Popis pozice:

Úspěšná středně velká česká společnost působící v oblasti zdravotnických informačních systémů v tuzemsku i zahraničí více než 20 let hledá nového kolegu/novou kolegyni do svého interního IT týmu.

Náplní práce bude podpora informačního systému pro lékaře a zdravotníky.

 Nástupní termín: ihned

 Hlavní zodpovědnosti:

·                Konfigurace a dokumentace svěřených systémů.

·                Komunikace se zákazníky a partnery – českými i zahraničními.

·                Sběr nových požadavků a jejich analýza.

·                Řešení provozních problémů.

·                Dokumentace postupů.

·                Testování nových funkcí.

 

Požadavky:

 ·                Minimálně SŠ technického směru

·                Znalost Windows a MS Office.

·                Základní znalost jazyka SQL a některého skriptovacího jazyka.

·                Aktivní znalost AJ.

·                Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.

·                Analytické myšlení a schopnost sepsat funkční specifikaci.

·                Proklientský přístup.

 

Nabídka:

Práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.

Zaměstnání na HPP nebo spolupráce na IČO.

Prostředí stabilní firmy s duší start-upu.

Skvělá parta mladých lidí.

Odpovídající platové ohodnocení.

Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce.

Časová flexibilita: možnost 100% home office nebo klouzavá pracovní doba v kanceláři.

Pro zájemce o práci v kanceláři – možnost pracovat v Praze nebo Říčanech.

Pro zájemce o práci na dálku – podmínkou je bydliště v ČR, kvalitní připojení k internetu (VPN, Skype) a možnost občasného dojíždění do kanceláře.

Rozšiřujeme programátorský tým a hledáme nového pracovníka na plný úvazek.

Náplň práce

  • Programování informačních systémů pro zdravotnictví v Delphi

  • Práce s relačními databázemi (Firebird, Oracle, MS SQL)

  • Návrhy DB struktur, vývoj aplikační logiky, návrhy a vývoj GUI

  • Vytváření programátorské dokumentace

Očekáváme

  • Znalost Delphi

  • Znalost SQL

  • Znalost objektového programování a návrhových vzorů

  • Vítaná znalost či zkušenost s XML a web service

  • Praxe v oboru výhodou

  • Samostatnost a odpovědnost

  • Alespoň pasivní znalost anglického jazyka

Popis pozice:

V současné době hledáme organizátora se schopností vést tým, rozhodnutého posunout svou kariéru na další úroveň.

Zodpovědnosti:

Projektový manažera:

– organizace, vývoj a řízení interních a existujících projektů,

– udržování projektové dokumentace,

– provádění funkcí PMO větších projektů,

– podpora pre-sales aktivit.

Vedoucí týmu:

– plnění cílů týmu,

– optimalizaci úkolů,

– hodnocení práce členů týmu a jejich motivaci.

Požadavky:

vedení projektů:

– organizace vývoje projektů,

– řízení projektu ve všech fázích,

– řízení externích/ interních projektů,

– řízení stávajících projektů,

– udržování projektové dokumentace (Atlassian JIRA/ Confluence/ Bitbucket),

– funkce PMO na větších projektech,

– podíl na pre-sales činnosti (podpora tvorby nabídek a prezentací, zpracování podkladů).

vedení týmu:

– stanovování standardů,

– posuzování schopností a dovedností jedince,

– stanovení potřeb dalšího vzdělávání,

– kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků,

– organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců.

Dovednosti

– min. 2 roky zkušeností s vedením projektů,

– komunikační, prezentační a organizační dovednosti,

– schopnost samostatné, ale i týmové práce,

– Office 365,

– AJ min. B2.

Co Vám můžeme nabídnout:

– práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou

– zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě

– odpovídající platové ohodnocení

– zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce, možnost homeoffice

Máte zájem o některou pracovní pozici?

Prosím kontaktujte naší office managerku:

hamzova@steiner.cz

+420 739 129 833

Přejít nahoru