Kariéra
Aktuální nabídka volných pracovních míst:
Popis pozice:
Úspěšná středně velká česká společnost působící v oblasti zdravotnických informačních systémů v tuzemsku i zahraničí více než 20 let hledá nového kolegu/novou kolegyni do svého interního IT týmu.
Náplní práce bude podpora informačního systému pro lékaře a zdravotníky.
Nástupní termín: ihned
Hlavní zodpovědnosti:
· Konfigurace a dokumentace svěřených systémů.
· Komunikace se zákazníky a partnery – českými i zahraničními.
· Sběr nových požadavků a jejich analýza.
· Řešení provozních problémů.
· Dokumentace postupů.
· Testování nových funkcí.
Požadavky:
· Minimálně SŠ technického směru
· Znalost Windows a MS Office.
· Základní znalost jazyka SQL a některého skriptovacího jazyka.
· Aktivní znalost AJ.
· Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
· Analytické myšlení a schopnost sepsat funkční specifikaci.
· Proklientský přístup.
Nabídka:
Práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.
Zaměstnání na HPP nebo spolupráce na IČO.
Prostředí stabilní firmy s duší start-upu.
Skvělá parta mladých lidí.
Odpovídající platové ohodnocení.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce.
Časová flexibilita: možnost 100% home office nebo klouzavá pracovní doba v kanceláři.
Pro zájemce o práci v kanceláři – možnost pracovat v Praze nebo Říčanech.
Pro zájemce o práci na dálku – podmínkou je bydliště v ČR, kvalitní připojení k internetu (VPN, Skype) a možnost občasného dojíždění do kanceláře.
Rozšiřujeme programátorský tým a hledáme nového pracovníka na plný úvazek.
Náplň práce
Programování informačních systémů pro zdravotnictví v Delphi
Práce s relačními databázemi (Firebird, Oracle, MS SQL)
Návrhy DB struktur, vývoj aplikační logiky, návrhy a vývoj GUI
Vytváření programátorské dokumentace
Očekáváme
Znalost Delphi
Znalost SQL
Znalost objektového programování a návrhových vzorů
Vítaná znalost či zkušenost s XML a web service
Praxe v oboru výhodou
Samostatnost a odpovědnost
- Alespoň pasivní znalost anglického jazyka
Popis pozice:
V současné době hledáme organizátora se schopností vést tým, rozhodnutého posunout svou kariéru na další úroveň.
Zodpovědnosti:
Projektový manažera:
– organizace, vývoj a řízení interních a existujících projektů,
– udržování projektové dokumentace,
– provádění funkcí PMO větších projektů,
– podpora pre-sales aktivit.
Vedoucí týmu:
– plnění cílů týmu,
– optimalizaci úkolů,
– hodnocení práce členů týmu a jejich motivaci.
Požadavky:
vedení projektů:
– organizace vývoje projektů,
– řízení projektu ve všech fázích,
– řízení externích/ interních projektů,
– řízení stávajících projektů,
– udržování projektové dokumentace (Atlassian JIRA/ Confluence/ Bitbucket),
– funkce PMO na větších projektech,
– podíl na pre-sales činnosti (podpora tvorby nabídek a prezentací, zpracování podkladů).
vedení týmu:
– stanovování standardů,
– posuzování schopností a dovedností jedince,
– stanovení potřeb dalšího vzdělávání,
– kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků,
– organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců.
Dovednosti
– min. 2 roky zkušeností s vedením projektů,
– komunikační, prezentační a organizační dovednosti,
– schopnost samostatné, ale i týmové práce,
– Office 365,
– AJ min. B2.
Co Vám můžeme nabídnout:
– práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou
– zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě
– odpovídající platové ohodnocení
– zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce, možnost homeoffice